Monday, March 5, 2012

cara aku tangani kesedihan aku . .

salam semua:)
hye . . hari ini aku nak berkongsi sedikit rahsia kepada kauorang semua . . 
ala,, sebenarnya,, rahsia yang x berapa nak rahsia sangat la kan . . 
bagi sesiapa yang rapat dengan aku, sure akan tahu . . . 

rahsia tentang apa? 
rahsia tentang cara aku tangani kesedihan aku . . 
aku akui,, lately ni,, aku selalu sangat bersedih . . 
kadang kala,, terasa,, benda yang x patut di sedihkan pon nak mengalirkan air mata jugak . . 
cam childish la pulak kan aku ni . . 
'cewek' . . 

tapi x apa,,
walau apa pon orang nak kata,,
perasaan seseorang 2 kita x le nak jangka kan . . 
terutamanya orang perempuan,, 
waktu sedih,, happy,, semua x dapat dijangka . . 

ok,, melalut jauh da aku ni . . 
ok,, 
kalau kau orang semua nak tahu,,
cara yang aku selalu buat adalah,,
menonton apa sahaja video yang berkaitan dengan johan ataupun zizan!! :))

seriously!!
sangat2 berhasil . . 
dalam lappy aku,, terlalu banyak aku download video tentang mereka . . 
jangan la kata aku 'obsess' or 'terlampau fanatik' dengan dorang,,
aku cuma minat sahaja . . 
x la sampai obses . . 

my habit is,,
bile aku terasa x sedap hati je,,
aku akan bukak,, 
then ketawa cam orang gile . . 
sampai semput and terbatuk2 pon pernah . . 
then,,
bila da penat,,
tido....
then,,
bile bangun tido,,
automatik rasa sedih tu akan hilang . . 

mungkin ini cara aku . . 
lain orang lain cara dan ragamnya . . 
so,,
macam mana pula cara kau orang handle rasa sedih kau orang??
mohon share ok!! :)) 

salam perkenalan semua!! :)


enjoy the video <3 thank you uncle LaxmanaLanzmania kerana bekalkan video ini ;)



thankz sudi baca dan doakan aku . .
 heart,
 
suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background