Tuesday, March 12, 2013

Umrah #1

hye, assalamualaikum!
Seperti apa yang da aku janjikan sebelom ni, ak akan cerita kan apa yang terjadi di sana.. :)

untuk pengetahuan kalian, alhamdulillah, aku dan keluarga telah diberi peluang untuk ke tanah suci Makkah! alhamdulillah, kami telah menjadi tetamu istimewa-Nya!

ok, aku start dari awal la yea! :)

11 feb 2013 to 22 feb 2013

ini adalah tarikh yang sepatutnya aku gerak g sana! dan insyallah, kalau ekotkan, tarikh ni sedang2 elok je.. sebab apa? sebab, aku abis exam on 20 jan 2013.. and aku bakal masok sem baru on 4.march 2013.. tapi,, ALLAH tahu apa yang terbaik buat kami sekeluarga, serta ayung and suami die,, pemergian kami ke tanah suci telah pun di tunda :'( 

kalau kau orang ada baca dalam akhbar,, ada die bg tau.. seramai 500 org x silap, x dapat gerak ke umrah sebab masalah visa ! and yeah, aku la salah seorang dari pada itu! 

and jujur aku katakan, waktu itu, ALLAH je yang tahu, betapa sedih nye kami sekuarga,, sampai mama x nak g kerja.. bukan x nak la.. macam malas la.. ayah pon sama.. nmpak muka moody merekaaaa.. haish.. :'( and alhamdulillah,, bos mama,, bukan berbangsa melayu, tapi orang putih, nama die Andreas kalau x silap, die bagi mama kerja dari umah.. and masih di anggap datang kerja macam biasa.. seronok je jadi mama.. dapat bos macam 2..

tyme tu, ramai kawan bagi kata semangat.. soh doa banyak2.. semua.. sedara mara pon sama.. and alhamdulillah.. berkat doa kami dan semua, 21 feb 2013 kami sekeluarga gerak ke Makkah.. and dijadualkan balik pada 3 March 2013.. sehari sebelom strt kelas.. tapi,, agak sedih sebab x dapat gerak sama-sama dengan ayung and suami die.. 

21 Feb 2013
Tempat: KLIA
Masa Penerbangan: 5.00 pm 


tq dilot for sending me! :)


ayong and abg azrul also come! :) tq !


us! ready to fly,, fly away to tanah suci mu Ya ALLAH! :)

on that day,, kami di uji lagi sekali, flight kami yang dijadualkan pukul 5 ptg, tapi, delay,, and gerak kol 8 malam.. sob!

to be continueee :) 

thankz sudi baca dan doakan aku . .
 heart,
 
suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background