Saturday, March 3, 2012

practical training

salam hari minggu semua,,
aku baru sahaja selesai practical aku yang PERTAMA!! yeayyyy~ sure kamu semua pelik kan kenapa 'PERTAMA' . . ok,, let me explain . . untuk course aku . . practical on diploma SEKALI sahaja . . which is on sem 5 . . pratical makan masa selama 5 bulan . . so lama kan?? but for my practical (degree), hanya makan masa 6 minggu untuk practical pertama and 8 minggu untuk practical kedua . . dan,, ianya makan masa kami cuti semesta..:( *soshadd*

tapi x apa,, bagi aku,, aku dapat pengalaman yang banyak semasa bekerja di PERUNDING SHS . . dari pada aku x tahu menjadi tahu,, dan daripada tahu menjadi lebih tahu!!! CAYA LAH FARA~

yang paling seronoknya, sepanjang practical, kakak dan encik2 yang kat situ x pernah lokek dengan ilmu . . cuma,, *kena paham arahan 2 betul2 sikit la . . haha*

and, i got new friend!! yey~ her name is NUR AIN SYAFIQAH! junior aku tue . . haha . . terasa tua oo . . nasib baik ain juz panggil aku dengan panggilan 'fara' je . .if die panggil 'kak fara' mau kena ketok ain ni . . :p huhu . . gurau je ain . . ok . .

and yang paling superb,, SUPERVISOR AKU BAIK GILER VAVI!!! sumpa cakap . . die terlalu care kat budak2 practical.. and die BOLEH KAWTIEMMMMM~ huhu . . 2 yang sangat2 seronok tentang pengalaman kat sini . . alhamdulillah . .

so, sekarang kena start sem baru . .azam kena lagi baru . . kali ni . . try untuk dapat dekan pulak . . ok fara?? haha. . . ajaja fighting~










yey,, aku telah tamat practical !! :)
"akan ku rindui semua kenangan di PERUNDING SHS ni . . ."

thankz sudi baca dan doakan aku . .
heart,
 
suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background