Tuesday, December 4, 2012

my dream

salam . .

sekarang ni musim convocation di UiTM yang ke 77 . .
UiTM Shah Alam menjadi sosak!!! ohhhh TUHAN! bnyaknyeee kenderaan yang beratur nak masok pagar sek 7 . . seksa oiii . . parking kereta fac aku yang sepatutnya digunakan untuk student ,, kena tutup . . kawan-kawan yang bawak kereta,, kena melencong jauh,, park kereta . . then jalan jauh2 . . peloh peloh . . da gaya macam kami-kami yang x bawak kenderaan da . . sian mereka . . nasib baik,, ak bukan lah si pemandu kenderaan . . x la aku pening nak atur kereta 'aku' tu kat mana . .

congratulation to all members Diploma in Quantity Surveyor di UiTM Seri Iskandar . . waaaa.. jelousss u ollssss . . and congratulation to my lovely cousin too!! Muhammad Asraf Bin Husnil . . Diploma in Building! hoi hoi hoi! tahniah bro! so proud of u!! wallaaa . . *wa jeless jeless jeless sama lu! * hahaha

and . .

bile aku graduate pulop??
Insyaallah,, tahun depan ,, convocation uitm yang ke 79 aku bakal naik pentas . . and bakal kutip bunge bunge wangi cantik besar dari kenalan2 ku . . so,, sile kumpol duit! i nak bunga dari semua rakan2 bloger ok! hahaha *joking jooooo*

wish on my convocation day nnti??

  1. aku nak,, semua ali keluarga aku ada . . ! mama, ayah, afi, FATIN, nana and atira
  2. aku nak,, convocation ak 2 pada pagi hari . . so that,, parents aku x kena berpanas,, berhujan,, berpaking kereta di Giant and kena tunngu bas . . kesian . . cukup cukup la aku da rasa siksa 2 time kakak aku convo ari uh . . 
  3. an expected person give me a convocation's flower . . *drama kingggg sangat kau para patinah!* 
  4. aku nak buat album convocation! nak tangkap pic dengan all member ak ( ipa, atin, dilot, ana, aida, izzah, yonggeeesss, ummu, kak ana ) 
  5. and lastly:


thankz sudi baca dan doakan aku . .
heart,
 
suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

3 comments:

  1. assalamualaikum fara...nanti sampailah giliran fara pula kan...;)

    ReplyDelete
  2. semoga semua itu tercapai...

    ReplyDelete
  3. @mas zull: waalaikumsalam mama zull.. :) yeah.. amin atas doa 2 mama..

    @rapunzeel cikilolo: amin atas doa 2 awak. :)

    ReplyDelete

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background