Saturday, December 8, 2012

hilangnye asli lagu melayu . . .




kalau dilihat,,
pada 2 lagu di atas,,
mempunyai lirik,, 
dan maksud yang sama . . 

tapi . . 

aku x paham . . 
asal music video die nak kena keadaan macam 2 ??

jujur aku katakn,, suara fida sedap. .
tapi,, terkinja2 . . 
cam x comel la kak oiii . . .
dalam kereta lak,, 
da macam gaya kpop da aku tengok siap pakai hook . . 
lagi 1, x salah untuk Ac nak rap . . 
walhal . . 
1st time aku dengar lagu ni . . 
time aku dalam texi otw to umah umi aku . . 
aku start minat!
sebab,, aku pernah wat lakonan lagu ni . . 
time ada module di uitm ari uh . . 

tapi,,
sedih la tengok video clip die cam ni . . 
rasa cam x nak suka lagu ni la pulak . . 
haish!
boleh kot,, kalau die buat gaya lain . . 

"mana ilangnya ke aslian lagu melayu kite ??"

maaf kalau comment x betul.. 
ini hanya pndangan aki . . .=D


thankz sudi baca dan doakan aku . .
 heart,
 
suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background