Monday, April 23, 2012

salam semua . .
semalam aku bermimpi lagi!! haha . . hidup aku ni asik di penuhi oleh mimpi sahaja . . letih oo . . tapi ,, aku bernasib baik,, kerana,, mimpi aku semalam,, adalah mimpi indah!!

yeah!! kamu!! orang mimpi kamu lagi dan lagi!! tapi,, orang sedikit happy kerana . . orang mimpi best tentang kamu!! nak tahu x orang mimpi apa?? orang mimpi,, kamu datang dekat sangat dekat orang . . sampaikan orang terasa rimas pulak . . tiap apa yang kamu nak buat,, mesti kamu tanya kat orang . . minx pendapat orang . . walalupun kamu tahu,, orang ni x la berapa reti sangat untuk bagi pendapat kat kamu!! haha . . yang bestnye,, dalam mimpi 2,, kamu close sangat dengan orang . .

seriously . . mimpi 2 membuatkan orang teringatkan kamu tyme mula2 kita kenal! ok stop cite sedih!!! tapi jap . . kawan2 orang pernah kata :-

 kalau kita mimpikan seseorang 2 dekat sangat dengan kita,,
 maksudnya,, 
die pun tengah engat kan kita . . 

eheemmmm . . . . 

kamuuuuuuu . . . . 


hahaha!! i'm joking . . mustahil la benda ni nak berlaku . . . : )

thankz sudi baca dan doakan aku . .
 heart,
 
suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background