Tuesday, January 3, 2012

January 2012

assalamualaikum,,
seperti yang telah aku janjikan semalam, hari ini aku akan listkan beberapa orang yang akan menyambut ulang tahun kelahirannya pada bulan ini . .

pada 06.01.2012
name : Nur Aida Bt Abd Walid
umur : 21 tahun 
dia adalah kawan aku dari uitm perak untill uitm shah alam . . 

wish :
selamat hari lahir aida,
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki . . 
moga kita sama-sama berjaya di dunia dan diakhirat . . 
moga persahabatan kita kekal . . 

thanks for being such a good friend to me aida . . 

pada 08.01.2012
name : Muhammad Arif Bin Husnil
umur : 18 tahun 
dia sepupu saya!! 

hye alip . . cepatnye kau da 18 tahun . . 
rasa macam semalam je kau baru abis paper spm kau! haha

wish :
Selamat hari lahir
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki . . 
semoga alip dapat amik kos yang alip rasa ok untuk masa depan alip . . 
selamat menjalani kehidupan sebagai seorang mahasiswa pulak lepas ni ok . . 
:) stay tuneeee :)

and

name : Muhammad Zubeir Bin Omar
umur : 21 tahun 
friend

wish: 
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki . . 
semoga berjaya dalam apa jua bidang . . 
semoga kecapi apa yang kau impikan . . 
:)

pada 09.01.2012
ini mama saya!!!!!
yey!! 

pada 09.01.2012 . . 
mama akan menyambut hari lahirnya yang ke 49 tahun . . 

so, wishnye :
selamat hari lahir mama . . 
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki . . 
semoga mama sentiasa sihat . . 
dan semoga mama sentiasa ceria-ceria selalu . . 
|| kalau mama x tenang hati ke ape . . ||
|| bagi tahu fatin k . . nanti fatin bukakan JOZAN untuk mama . . ||
 fatin sayang mama!! 

pada 10.01.2012
name : Syazana Zahidah Binti Uzir
umur : 21 tahun 

 bestfriend ever after!!! :)

wish:
helo k.na! 
|| panggil kak na sebab awak tue . . ||
haha . . joking . . 

nana,,
selamat hari lahir . . 
awalnye kau lahir . . 
aku nak minx maaf dari ujung rambut sampai ujung kaki . . 
sejak dari pertama kali kita kenal sampai sekarang . . 
semoga kau bahagia dengan sidia . .
 *ehemmmm . . nasi minyak jangan lupe ajak ok . . *
semoga kau berjaya dalam kerjaya . . 
:) love to be friend with u dear :)

pada 30.01.2012
name : Nur Liyana Binti Abd Rahman
umur : 21 tahun 
bestfwen merangkap kawan gusti di SAMTKKB . .
FASYAHIDANA ku . . 

wish :
hye dear
selamat hari lahir . . 
semoga kau berjaya dalam apa jua kerja yang kau buat . . 
semoga kau engat kenangan-kenangan FASYAHIDANA kita . .  S E L A L U!!
semoga kau sihat-sihat sentiasa . . 

:) sayangg kau ketat-ketat kecik :)

pada 31.01.2012


name : Nur Adilah Binti Morad
umur : 21 tahun
salah seorang antara TUJUH teman baik ku di Uitm Shah Alam

hai la dila,, kenapa la aku x dapat nak kenakan kau tyme hari lahir kau! 
ruginya kau! HAHA
semoga kau sihat sentiasa . . 
jgn nak mengedik sakit macam-macam . . 
do ur best in final . . and also praktikal . . 
semoga cepat dapat jodoh ok!

:) nice to know u :p

bagi yang xde tapi die rapat dengan aku. . aku minta ampun dan maaf . . bukan bermaksud korang x rapat o aku x sayang korang hingga akhir hayat au . . cuma aku terlepas pandang . . ampun kan aku . . aku insan yang hina . . tsktsktsk . . *bukan drama airmata tv3 ok . . ini ikhlas dari sanubari*



thankz sudi baca dan doakan aku . .
 heart,
 
suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

2 comments:

  1. bday kte bulan 9 taw farah. ehem! ehem! hehe :)

    ReplyDelete
  2. ok!! engatkan aku jgn bagi adiah! ok! haha

    ReplyDelete

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background