Monday, January 2, 2012

new mission 2012

assalamualaikum!!!
salam tahun baru semua . . . . moga,, semua ada tanamkan azam yang baru untuk tahun ini ok . . :)

maaf lama x update . . sebab terlalu bz . . dengan masalah peribadi . . dengan masalah kawan-kawan . . dengan masalah negara . . *okbai,, tpu je semua itu* haha . .

ok . .
bermulanya tahun 2012 . . aku nak cuba buat satu kelainan untuk blog aku . . bukan kelainan apa pon . . cuma . . aku akan listkan semua nama-nama kenalan rapat aku yang sambut hari lahir mereka pada setiap bulan. . aku ulang . . semua nama-nama kenalan rapat aku yang sambut hari lahir mereka pada setiap bulan . . senang cite . .
orang yang teristimewa dihati aku sampai akhir hayat ak . . *cet! cam poyo je ayat aku ini* haha . . and . . aku jnji . . orang-orang ini,, aku bukan tengok tarikh lahir dorang kat fb atau mana2 sources lain tau . . tarikh-tarikh ini adalah lahir dari kotak mina aku . . 

bagi yang xde tapi die rapat dengan aku. . aku minta ampun dan maaf . . bukan bermaksud korang x rapat o aku x sayang korang hingga akhir hayat au . . cuma aku terlepas pandang . . ampun kan aku . . aku insan yang hina . . tsktsktsk . . *bukan drama airmata tv3 ok . . ini ikhlas dari sanubari*

all the list will be on the next entry.. and akan kekal ada di side box aku . . sepanjang tahun :) esok ak update eh . . salam . . nynyte korang . .

thankz sudi baca dan doakan aku . .
heart,
 
suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background