Saturday, December 3, 2011

seharian di kampus

salam sabtu semua . .
minggu ni aku x balik ke rumah!!serious seday kan . .  kakak yang kat segamat balik . . aku je yang x balik . . geram . .  ini semua angkara my hubby la . . mr assignment mr assignment mr assignment mr assignment mr assignment . . .

tapi,,berjayakah aku  buat assignment 2?? hmm . . . agak-agak??

ofcoz la tidak . .   :( adoiii . . seday nye . . sebab ari sabtu aku abis macam itu sahaja . . ok . . meh aku cerita apa aku buat dari pagi . .

9.00a.m :
juz awake and kena terus ke padang . . sebab kami nak test permainan yang dirancang untuk next week . . next week ada 'fun time' . . ala-ala sukaneka gitu . . ini program under department kami . . and,, my part yang kena lead benda ini . . and aku,, bawah ajk permainan . . so,, tadi test game . . semua nya ada 4 game . . *kirenye,, aku main game la tadi . . :)* around 12 o/c habis buat keja itu . .
ini lah salah satu game kami!! HAHAHA
game ni leader kena bagi instruction menggunakan word terbalik . . 
get it??
i mean,, 
instead of leader nak kata MAJU/JALAN KEDEPAN,,
die kena guna word UNDUR . .
kalau KANAN,, 
kita kena gerak ke KIRI . . 
get it??

ok good!! 
*one kiss for you girlfriendsssss!!* 

1.00p.m:
epul  (my ex classmate tyme diploma) hantar kami balik mawar . . tq epul!!! :) and then ,, we eat lunch together . . tau-tau je la kan,, perempuan kalau da makan bersama,, boraknye,, nauzubillah . . tuhan je yang tau . . . nasi di pinggan da abis . . tangan da kering . . tapi . . cerita tak habis-habis . .

2.30p.m:
we go back to our room . . ! ! ! ini kes parah !! kalau aku da balik bilik ak,, satu benda je dalam otak aku!! which is BEDDDDDD!!!!
apo laeiii!! den tidur la . . perut da pon konyang . . hadoi . . eh jap! tapi bukan immediately tdo after makan tadi,, actually balik bilik,, baca novel kejap,,, then bile terasa mata da berat,, aku pun hilang dari alam nyata . . *sadis la dapat perangai yang kuat tido ni!! * tyme tu around 3.45 o/c! 

knokkk !! knokkk!!! knokkkkkkk!!

terus laju2 bangun and bukak pintu tengok sape . . ruparupanya ATIN! . . yang x menahan muka sememeh! :p nmpak sangat baru bangun tido! :) jam tyme tue pukul 5.++ . . *sila kira berapa lama aku tidur . . * yey,, ada kawan yang kuat tido . . and now,, atin g jogging dengan anis adila and anees auni! . . engat nak join . . coz lame da x jogging-jogging ni . . :( tapi,, junior from alamin nak datang nak pinjam buku . . so,, x le la . . :( 

that all my routine until magrib ini . . so now,, nak g mandi semua,, kasi fresh untuk my beloved,,  mr assignment!! :) huh!! TABAH TABAH TABAH TABAH TABAH fara!! ajaja fightinnnn! :)

suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background