Sunday, December 4, 2011

resah!

salam malam ahad semua!

adoii . . aku resah,, gelisah,, semua ada! nak tahu kenapa?? aku ada test law ari rabu nanti!!

mungkin ada diantara korang yang akan kata,,
 " ala,, relex la . . isnin and selasa kan ada! lagi pon test je! bukan final!! "

eh-eh korang,, jangan la pikir macam itu . . :( actually,, isnin malam and selasa malam,, aku da terterterterterbeli tiket untuk tengok tayangan perdana cerita semalam kubur berasap and bujang telajak!!

tyme itu aku x tahu ada test . . after da comfrm tiket,, baru lect bagi tahu ada test . . seday kan!:(

and about " test je bukan final" ha,, memang la bukan final . . tapi,, test 1 law aku dapat markah terok:( sebab tyme tu x prepare dengan betul and ada satu insident belaku kat aku! HAHAHA -kelakaaaaa gileeeerr!-

and now . . aku rasa resah,, gelisah,, gelabah,, semua ada! :(

doakan aku dapat belaja dengan tekun eh! maklumla . . once bile da ade feel macam 2,, xde nye dapat belaja dengan tekun! sure akan gelabah punye.. :( aigooo... xsuka perasaan macam ni!

and now,, nak g sambung blaja balik . .

thankz sudi baca and doakan aku . .
heart;
 
suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background