Wednesday, November 30, 2011

selama ini kami di kritik.. tapi KINI!

salam semua . .
masih engat tak entry aku yang aku cerita mengenai lect aku dok kata kami ni INVISIBLE je dalam kelas?? engat tak engat tak?? tak engat x pe . .

hari ini aku ingin cerita mengenai lecturer yang sama . . yeah!! puan economy aku . .

actually selama ini,, banyak pihak yang menentang program fast tract ni . . sampaikan kadang-kadang aku terasa yang aku telah memilih jalan yang salah . . dengan pointer yang turun merundum lagi . . tetapi,, ari ini lecturer economy aku cakap yang  . . . . .

"diploma (QS) belom diiktiraf sebagai profesional lagi . .masuk degree baru lah dipanggil professional . . jadi,, tindakkan awak menerima tawaran fast tract ni adalah tepat sekali . . kerana ianya menjimatkan masa . . dan belum temtu orang yang lepasan diploma (QS) senang untuk diterima masuk ke degree (QS) pula . . jika ada adik awak o sesiapa yang minta pandangan awak mengenai fast tract,, sarankanlah kepada mereka supaya menerima nya . . "-susunan ayat berlainan sedikit dari yang asal,, tapi masih tidak mengubah maksud asal-

pergh!!
superbb kan!! i do agree dengan apa yang telah puan cakapkan tadi . .  sangat agree . . . kerana,, bagi aku,, setiap orang ada luck die yang tersendiri . . dan ALLAH maha mengetahui yang terbaik untuk hamba-hambanya . . oleh itu,, jangan lah kita sesekali mengARGUE apa yang telah orang lain buat . . . :)

hari ini,,
aku berterima kasih kepada puan . . semangat aku untuk belajar meningkat *walaupun kejap lagi nak g ber karoke! * :p terima kasih sekali lagi puan! HUG PUAN KETAT KETAT!

suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

2 comments:

  1. fara student UiTM Shah Alam jugak?
    azie pun :D
    ingat budak akaun sekali dengan azie dah tadi..
    azie rasa ok je kot fast track..tapi degree denga diploma sangat lain la..
    diploma main-maqin pun still boleh DL..kan?
    tapi degree dah struggle pun belom tentu DL :)

    ReplyDelete
  2. yup!! same2.. UITM s.alam .. memang berlainan sangat oo degree and dip! seriousss terkejut kejap sem lepas.. lagi2 biler pointer jatuh,, sem ni x tau macam mana.. will wait and see.. salam perkenalan azie :)

    ReplyDelete

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background