Thursday, December 1, 2011

im not like what u think

assalamualaikum . . 
first of all,,
aku ingin minta maaf jika entry ini tersalah erti . . 

tetapi,,
jujur aku katakan,, 
aku cukup terasa dengan pekataan 
OBSESS!
OBSESS!
OBSESS!
OBSESS!
OBSESS! 
di status kau . . 

yea,,
aku terasa . . 
kerana,,
lately ni aku mengaku aku banyak post-post entry yang melibatkan perasaan aku . . 

yea,, 
bila sesuatu yang melibatkan perasaan,,
aku secara tidak langsugnya akan melibatkan die . . 
kenapa ??

kerana,,
sememangnye die la selama ini ada dengan aku . . 
susah senang aku,,
tawa nages aku,,
semua ada dalam tangan die . . 

aku mohon sangat-sangat . . 
pahamilah aku . . 
aku bukan obsess kan die . .

sekalilagi,, 
aku ingin minta maaf jika aku tersalah erti! :)harap tiada yang pendam didalam hati . . manusia melakukan kesalahan..-ikhlas dari nur farah fatinah-


suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background