Wednesday, June 15, 2011

jangan tengok je.. semua benda bole d jadikan pengajaran..:)

salam..
dear readers, terutamanya dear my follower and also fwen in group Mr. and Mrs Bloggie..<3

how are u today??huhu...saye skg tengah tengok cite nora elena yang macam saya cite dalam entry yang lepas...:) and baru saya sedar,,, yang.... cite ni adalah dari novel... saya pernah bace novel 2.. *maaf la klo cam kecoh2 sikit..haha..maklum la.. saya ni suke xcited lebay!!wheee~~~!! huhuhuhu..

and 1 ayat yang saya belajar dalam cite ni..* baru 1 la sbb baru episod 10* huhu..ayat die cam ini..
"kite orang perempuan ni kena kawen dengan orang yang sayangkan kite... bukan yang kita sayang terlebih2.."

ayat ini mengajar saya untuk tidak sayang akan seseorang.. sayang bole,, tapi jangan TERLALU...percayalah..kalo kite terlalu sayangkan seseorang,, t kite akan terase sakit jika die bukan d takdirkan untuk kita..:((



look out of 18 people in my FB like the statment..
  p/s: c kan saya kate saya ni xcited lebih..hahaha...dalam FB pon nak kecih sal statment ni..hahaha..:)
suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background