Tuesday, June 14, 2011

hari ini dalam sejarah..

dear reader!!:)..

hye,, saya nak kongsi sesuatu ari ini...huhu..
kalo bace entry msti kamu2 pk ap la kan..macam saye ni da cipta rekod seberang lautan dengan jalan atas air,, x pon jalan kaki dari thailand ke japon ke kan..hahaha..bukan2 bukan e2 semua..haha..

xde la sejarah ape sgt pon.. cume nak cite yang kan skg kat tv3 ad cerita NORA ELENA kan.. saye sebenarnye xpernah tengok cerita ini...*ini serious tau* ..even saye minat amat dengan aron aziz..huhu...tapi tah,, saya kurang minat cerita itu...tapi tadi,, saye try la tengok cerita itu sikit.... agak seronok la pulak...!!! huhu..terase nak tengok cite 2 dari episod awal!! huhu.. menyesal la pulak x tengok dari awal..huhu...

bf saye yang ke2..huhu


patot la smpai ad yang post kat status fb sal cerita ini!!huhu..mmg agak seronok rupenye...:)
*tengok,, saya shorkan kan die bukak TONTON *

p/s: tv3,, sile bagi saye komesion..chewah!! ~ kiding:)~


ini la tonton yang saya maksudkan..huhu....so guyz!!,,, sape yang x pernah tengok,, or yang baru nak belaja2 tengok cite ini,, yuk tengok sama saya yuk!!:))



suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background