Monday, June 20, 2011

happy father's day ayah :)

hye ayah,,
entry kali ni fatin buat khas untuk ayah..
*jangan tanye kenapa fatin*
haha

ayah..
thnkz sbb da banyak berkorban untuk kami sekeluarga..:)
jasa ayah,, x kan dapat kami jump kat org lain..
ayah mmg hebat d mate kami..

that y,, i love u sgt2..

fatin betuah sbb dapat ayah!!:)


org 2 salah tulis name ayah saye,, geram je.. AZNAM jadi AZMAN pulak..
nasib baik le tcabot huruf 2..kalo x,, "kite bako je~~!" haha

 mama ngn ayah saya yang tercinta,, korg jgn berani2 nak rampas dorang dari ak ok!! huhu *amaran keras,, sekeras concrete*
sian dorg,, penat2 baru balik dari daki gunung,, da kena layan kerenah anak2 ..huhu
thnkz mama sbb sponsor  kek! haha
*kantoi sudah!!*

ayah,, u look like a little boy having his bufday cake..huhu..:P


p/s: saya harap,,, saya akan dapat pasangan macam ayah saya,:))

suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background