Thursday, June 23, 2011

berkesan atau tidak??

day 2 :23.6.2011

hari ini saya da azam untuk stay selama 4 jam kan.. ok.. saya pon xcited je.. lepas solat zohor,, g turun bawah.. set up semua2.. then bukak movie ni..

tujuan bukak movie bagi saya x bosan.. ahaha..*cam kelaka je cara nak pujuk diri* haha.. ok.. then tgah syok2 'jalan2',, alamak!! terase nak wiewie la pulak!! terpakse la berhenti takat ni jap..

ok terase not bad la jugak kan.. 20 min je da turun 83calori.. so,,, t hope selame 4 jam le la turon banyak lagi..:)...

5 min kemudian.........
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
air tertumpah!!!!!! alamak!! semalam 1 botol abis saya minum.. ari ni,, 1 botol abis saya tumpahkan..:( waa.. seday gile wei.... abis basah tempat 2.. mulenya saya engat nak bertahan la.. nak teroskan 'jalan2' 2.. *sebab da target nak wat selama 4 jam kan.. ha.. tapi, kepala saya da finin tyme ni.. sbb tyme air 2 tertumpah ,, saya terantuk kat para yang ad kat atas kerusi2 dalam gambar 2... gile kan!!teros saya stop 'bersiar2' 2..:(
ini je yang mampu lepas kepala pening..:(

mood: seday sebb x capai target!


suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background