Saturday, February 9, 2013

KISAH AKU #3

hari tu,
kawan-kawan mama buat makan-makan kat umah aku, wat BBQ . . kami,, selaku soldier mama diarahkan untuk bagun awal . . dan bertungkus lumus,, berhempas pulas,, berpeluh ketiak untuk kemas umah, and tolong apo-apo yang patut . . selaku anak yang solehah,, baik,, patuh akan arahan ibu bapanya,, kami cuba untuk celikkan mata jugak . . di sebab kan aku ada 4 puteri dalam rumah ni,, dan bilik ak ngn bilik sebelah connect dengan satu bilik air,, yeah! aku ada alasan untuk menjadi orang yang ke empat untuk bangun dan pergi mandi . .

ayat yang selalu aku gunakan kalau aku tengok adik aku masih tdo sebelah aku
" nana, bangun la, g mandi "

kalau mood die baik, die akan akur arahan kakak die . . bangun,, dan terus g mandi walaupun mamai2 tah mana lampu bilik air,, tah mana nak capai tuala . . tapi,, kalau mood die busuk,, sebusuk mulot die x gosok gigi lagi,, die akan menjawab . . i told ya! M E N J A W A B! walaupun dalam mamai2 . .
" fatin 2 x bangun asal? asal nak suruh kite je"

kena setepek!

ok, selesai mandi2 semua, aku kebawah and tolong mama . . semua ada . . semua tolong mama . . 5 bintang untuk anak2 puan zainah dan encik aznam!

alhamdulillah, kerja x bnyak . . sebab kawan-kawan mama masing2 ada benda yang dorang bawak . . so, mama just sediakan soto sahaja . . air pon kawan2 mama yang bawak . . wa . . bangga nya aku . .

da settle semua,, aku naik bilik dan online . . sampaiiii tertidoooo . .

tengah2 tido . . mimpi macam org main tekan2 loceng . . tibe2 adik aku yang bongsu masok bilik! die memang sejenis manudia yang suka masuk mengejut! die cakap . .
"akak, kawan-kawan mama da sampai"

ok . . aku intai kat tingkap bilik and yeah! kawan-kawan mama da sampai . . and . . uhukuhukuhuk . . again,, its him! hikhokhikhok

aku turun bawah, makan, naik atas, online, turun bawah balik, kacau anak-anak kawan mama yang kecik-kecik, naik atas online and sampai kesudah, 2 je la activity aku sepanjang kawan2 mama ada kat umah aku . . bukan malas ke apa ke,, just,, satu, x kenal . . x tau nak borak apa . . x kan nak hu ha hu ha macam ngn kawan2 ak an! then,, semua lepak2 santai je . . x de pon pingan koto ke apa ke . . so,, macam,, pingan mangkok 2 senang cuci sekali arong t lepas dorang da balik . . then,, penat layan anak-anak kawan mama . . memang minat budak . . tapi,, letihhh laaa~ -__-

so, nothing happen

to be continueeeeeeeee . . . . . . . . .

thankz sudi baca dan doakan aku . .
heart,
 
suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background