Sunday, December 30, 2012

kisah aku #2

today,
ada majlis perkahwinan kawan mama . .
budak office mama . . as usual,, ak, kakak and adik yang bongsu sure akan gedik2 nak ekot even x di ajak . . actually, kami mmg suka berjalan . . walaupun tau, periksaaaaaaaaaaaaa daaaaaa deeeekaaattt!!! haha

and,, kali ni,, mama aku memang kelaka . .

mama: fatin, awak ekot x?
aku: ekot la ma . . asal?
mama: hmm, awak pakai baju apa?
aku: pakai baju kuning ma . .
mama: x de baju lain ke? baju 2 x lawa la . . (sambil bukak almari baju ak)
aku: kelaka je mama ni . . x pon, jom intai almari sebelah (ak laju2 bukak almari adik ak yang nana 2 pulak)
mama: amboi, mentang2 sama saiz . . ha,, ada baju apa ya . . ha, cuba pakai yang ni . . x pon yang ni . .
kakak: ehemm . . fatin,, kau kena pakai lawa2 . . mama nak match kan kau ni . .
aku: errrrrrrr . . KAH KAH KAH KAH KAH!! (berdekah sampai timbul halkum!)

apakah mama oii . . kelaka2 je mama ni . . da lama mama x piley2 kan ak baju . . haha.. serious jugak eh mama ni nak match kan aku . .

and kat kenduri 2:
ak terjumpa kak timah suraya . . kakak asrama ak tyme ak sek kkb dl . . ak form 1, die form 5 . . jauh kan jarak . . ak pon tego la kak timah 2 . . borak2,, tanya khabarr . . kak timah pon cam kenal x kenal je ak . . saba je la . . mentang2 i baru f1 kan time 2 . . oooo . . . hhahaha

suddenly,, (aceceh) haha ada one guy yang mm macam ak pernah kenal aja muka die . . opssss . . c mamat 2! hikhokhikhok . .

ok bye . . x tau nak kata apa2 . .

to be continueeeee . . . . .

thankz sudi baca dan doakan aku . .
heart,
 
suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background