Sunday, November 11, 2012

mari kenal . .

salam . .
hye . . dalam buku yang sama (refer to entry sebelom ni) . .
di muka surat hampir-hampir akhir ada menceritakan tentang,, watak anda melalui tarikh kelahir, bulan kelahiran, hari kelahiran, dan juga warna kegemaran . .

ok,, entry kali ini,, aku akan bocokan rahsia perwatakan aku . . hah,, baca la korang semua . . baca!! :)

pertama: lahir 20 hari bulan
Manusia yang lahir 20 hari bulan ni jenis manusia-manusia yang sesuai untuk semua kerja-kerja kecil dan berada dalam suasana keakraban dan protektif . . Anda memilih bekerja sama dengan orang lain daripada menanggung semua tanggungjawab sendiri, dan kadang-kadang tidak tertarik berkembang untuk usaha/bidang yang lebih besar . . walaupun anda lebih baik menyatakan hasrat melalui tulisan daripada secara lisan di hadapan public . . rasa sensitiviti yang dimiliki membuat anda serasi di budang politik dan membimbing kerohanian (agama) . . Sifat simpatik dan penuh kasih sayang, menjadikan anda mampu memperoleh pengetahuan yang cukup dan sebaik baiknya mendapat pendidikan yang tinggi . . Perhatian terhadap sesuatau yang mencabar membuatkan anda serasi dengan bidang kerjaya yang memerlukan sifat tersebut seperti bidang pengusahaan dan bidang pengurusan harta benda (property) . . Mood anda sebenarnya memilih kehidupan perkampungan berbanding di kota serta sangat mementingkan kehidupan dalam rumah, keluarga serta teman . . walaupun anda suka menolong, anda telah tertarik terhadap kerja-kerja jasmani . . anda suka hiburan sebagai meringankan beban fikiran anda walaupun anda sebaiknya melakukannya dalam sebuah kumpulan daripada cara sendirian . .

kedua: lahir bulan ogos
wataknya:
* mempunyai perasaan yang peka dan halus
* cepat tersinggung
* suka berkhayal dan berfikir yang tinggi2
* tidak mudah terrpengaruh
* agak pemalas
* kalau bekerja,, lebih mengikut kehendak hati


ketiga: minat warna ungu
anda adalah jenis yang benar-benar luar biasa . . dalam menghadapi masa depan, anda tidak pernah ragu-ragu, apa yang anda kerjakan adalah yang terbaik . . anda pandai menyesuaikan diri dalam mengikut perkembangan zaman . . dalam bercinta, hanya mereka yang kuat mental yang dapat mendekati dan menjadi kekasih anda . .


so,, aku ni jenis orang yang macam mana??? huhuhu . . . ingat . . ini hanya ramalan . . dan hanya suka suka je . . jgn percaya 100% ok . . :)

ini buku nya . .

thankz sudi baca dan doakan aku . .
heart,
 
suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background