Wednesday, October 24, 2012

cuti mid sem telah pun tiba . .

assalamualaikum . . 
ahlan wasahlan di blog furara! 
mulai hari ini nak gelar diri 'fu' la kat blog . . 
boleh x ?
nampak mesra sikit . . 
haha *gedik!*

Fu 
Fuu
Fuuu
mm
Fu nak cerita ni . . 
ari uh kan,,
Fuuu . . . . pergi . . .
mm . .
Fu . . 

ok x nak . . 
terasa geli lak ak! 
eeeewwwww!
hahaha! 

ok tyme to serious . . 
mulai hari ini,, 
rabu , 24.10.2012 . . 
Aku akan bercuti selama seminggu 4 hari . . 
alhamdulillah . . 
Aku da lepas semua aku punye interim report untuk thesis . . 
so, tiba masanya untuk aku rehat! 

tapi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
aku rasa, aku x le nak rehat la . . 
aku bnyak sangat assignment,,
sampaikan aku kena buat jadual . . 
sob sob sob!
naik cuti minggu ke 9 dan ke 10,,
berderet submission!
arghhh!!
so,, untuk x bagi kelam kabut nnti,,
aku akan cuba manfaatkan sebaik baiknya cuti aku . . 

"YA ALLAH,, KAU PERMUDAHKAN LAH AKU UNTUK MENYELESAIKAN SEGALA TUGASA-TUGASAN YANG TELAH DIBERIKAN OLEH PENSYARAH KU . . DAN SEMOGA APA YANG AKU BACA SEPANJANG CUTI NI AKAN AKU INGAT SAMPAI BILA2 . . "


 work to do!

my mini tyme table . . 

meja ku selama seminggu ni . . nampak x buku menimbun 2? haishhh! haha

thankz sudi baca dan doakan aku . .
 heart,
 
suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background