Saturday, July 28, 2012

Armada - Hargai Aku

salam semua . . 
selamat menyambut berpuasa di bulan ramadhan yang mulia . . semoga puasa kalian kali ini lebih di berkati banding dengan ramadhan yang lalu . . 


hmm org kata,,cinta x boleh di paksa kan . . tapi masih boleh didik untuk bercinta . . baru-baru ni telah hadir seorang lelaki dalam hidup ak . . yah . . ak mengaku he is a good looking guy, smart, caring (dengan cara die kat aku), jujur, tegas and tah,, macam2 je lagi . . and yang penting,, kami kenal melalui kawan ak . . die kawan sekolah member uitm ak . . bukan guy yang ak cari sendiri . . haha

kami baru berkenalan . . semalam g berbuka sama . . dari situ,, kami kenal hati satu sama lain . . frankly speaking . . ak tertarik dengan die . . winkwinkwink . .

tapi . . ada sesuatu yang membuatkan ak takut untuk bercinta lagi . . yeah . . ak takut pengalaman lalu berulang balik . . tiap kali ak sayang seseorang,, die akan pergi cari kebahagiaan lain . . dan tinggalkan sayang ak cam 2 saja . . ak sudah takut untuk bercinta . .

ak takut,, kali ini,, ak suka dan sayang kat dia . . tapi,, dia sebaliknya . . jujur ak katakan . . melalui cara dia . . orang akan mudah tertarik . . senang je hati nak bertaut . . paling ak suka tentang dia . . CARING!! :) caring cam no,, bio den jo la yo yang tahu . . buat masa ini,, ak lagi selesa untuk kenal hati dl . . tapi,, x bermakna ak x beri peluang untuk cuba mendekati die . .

sedikit benda yang le ak cerita sal die . .
nama die F******* . . da 2 je yang korang perlu tahu . .

p/s: kawan . . doakan hati saya ya . . jangan cepat terjatuh hati dengan ketulusan dan kejujuran dia . . tapi,, if,, dia adalah jodoh yang ALLAH tetapkan untuk aku,, doakan moga,, hati ak dapat menerimanya,, suka dia dan sayangkan dia sebagaimana yang dia sayangkan ak . . dan . . doakan agar . . ini lah lelaki yang terakhir yang akan hadir didalam hidup ak . . amin . .



lagu yang die bagi ak . . 
H A R G A I . . .  A K U!

thankz sudi baca dan doakan aku . .
 heart,

suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

3 comments:

  1. dekatkn diri kepada Dia..dan Dia akan hantar yg terbaik :) apapun salam Ramadhan dan salam Aidilfitri..kad raya utk semua blogger di http://blazenet.blogspot.com/2012/08/aidilfitri-2012_12.html

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum faratina....lama x dengar cite...selamat hari raya mama dtg singgah beraya kat sini yer...:)

    ReplyDelete

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background