Tuesday, May 29, 2012

Trip To Penang hari kedua

salam and hye all . .
ok,, for the next day,, kami kena bangun se awal jam 6.30 pagi . . sebabnya,, site kami di seberang pulau!! ok,,  seriously mengantuk . . after g sarapan semua,, tepat jam 9 pagi,, kami tiba di site kami!! kali ini,, kami akan melawat sebuah tapak pembinaan laluan keretaapi yang dibina di atas air . . nama nya,, "swing bridge" . .

sebelom melawat tapak,, kami ke pejabat KTMB di penang . . *maaf the real place aku x tahu nama tempat die . . *

ketibaan kami di sambut meriah!! hapening gile . . siap ada makan pagi lagi . . semua kebulur bagai nak rak . .walaupun,, tadi da singgah di warung untuk sarapan . . :) *yeah . . lumrah budak2 kelas aku dan aku skali,, nmpak makanan,, xkan tolak . . kecuali batu dan kayu! * haha


 
after makan, kami dengar sedikit taklimat ,, dan ada la sikit sesi pembelajaran dan soal jawab . . pihak KTMB sangat pemurah, baik hati, x kedukut ilmu dan lain-lain . .

sesi dengar taklimat 


otw to swing bridge 


da smpai kat swing bridge 
suasana di swing bridge 2 sangat-sangat la panas . . serious saya katakan,, sangat-sangat panas . . tanpa sunglasses mungkin,, aku x dapat nak bukak mata . . sebab aku memang alah dengan silauan matahari :'( . .

then, untuk sebelah petangnya, kami ke QUEENSBAY  mall . .
pinjam gambar jap . . tq uncle google . .
di sini,, kami melakukan aktivity bebas . . ada yang main rollerblade, ada yang just jalan-jalan keliling mall, and x kurang jugak ada yang g melalak dalam 'neway karaoke' :) lepaskan tension bak kata org . . 


dalam pukul 8.00 malam, kami betolak pulang ke apartment kami . . letih . . tido and ready for our next journey . . 

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v

kepanasan menguasai diri . . 


nantikan entry Trip To Penang hari ke tiga ya!! :)

thankz sudi baca dan doakan aku . .
 heart,
 

suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background