Friday, April 13, 2012

memories!

salam semua!! :))

ok . . kali ini x nak post entry2 yang sedih-sedih da . . bebab,,, ada yang tego . . hihi.. thankz for the concern . . :) ok . . malam ni,, tiba-tiba aku terjumpa sebuah kotak yang aku rasa sungguh membawa ak ke alam sekolah . . :p serious . . banyak sangat benda-benda yang sangat mengenagkan memori didalam kotak itu. 

ini lah kotak itu! 
huhu . . . eh kejap . . ini adalah kotak kedua tau . . before this, aku ada sebuah kotak yang agak besar . . aku simpan segala kad2 yang orang bagi dekat aku . . and kotak 2 terlalu berharga sangat buat aku . . ok,, berbalik pada kotaj ijau ni . . i'm so surprise tadi bila je aku bukak kotak ni, aku ternampak koleksi-koleksi gambar pasport kawan-kawan aku . . kawan-kawan sekolah rendah pun ada . . ini bermaksud,, aku simpan since dari sekolah rendah lagi . . wahh!! :))


yeah!! this is da picture! :)) serious . . . aku mengaku la . . ada beberapa orang didalam gambar ni yang aku terlupa nama die . . tapi alhamdulillah,, tyme aku amik picture ini dari diaorang!! :)) 

dalam kotak ini juga ada 2 benda alah ni . . 

penanda buku yang sungguh ilmiah!! :))

ice braking tyme kat al-amin..
p/s: bile aku rindukan kenangan lalu,, ofcoz,, ia akan berkaitan dengan sekolah . . bile berkaitan dengan sekolah,, aku tentu teringankan die . . :'(

thankz sudi baca dan doakan aku . .
 heart,
 

suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background