Thursday, March 29, 2012

penawar

salam, dear kawan-kawan . . 
apa khabar??? feel so sad?? ok . . ari ni,, aku akan cuba rungkaikan apa yang kebiasaanya berlaku dalam dunia atau alam percintaan . . 


QUOTES 1: menyatakan yang ciri-ciri seseorang lelaki jika dia benar-benar menyintai seseorang itu . . memang sudah menjadi lumrah . . jika kita suka, minat, kita akan bagi tahu umum . . dan berbuat baik dengan semua yang dekat dengan kita . . *but dear girlfriends . . x semua lelaki cam ni tau . . ada curtain yang shy-shy cat! :)*

everyone will feel so special if you treat them the good way!
QUOTES 2: then,, bila seseorang itu sudah treat kita seperti quotes 1,, for sure,, hati kita akan tersentuh . . dan menganggap diri kita ini begitu 'special' . . tapi,,, dear girlfriends,, hati manusia berubah-ubah . . pada mulanya,, mungkin betul dia menganggap kita sebagai 'special' dia . . tapi . . disebabkan perubahan masa, tempat, dan banyak lagi faktor lain,,, ia akan merubah segala-galanya . . 



QUOTES 3: bila belakunya masalah quotes 2,, aku tahu,, saat itu mesti rasa sakit sangat kan . . mana tak nya,, kita sayangkan seseorang atas cara layanan dia,, akan tetapi,, akhirnya,, kita balik yang disakiti oleh sikapnya yang sudah berubah . . 


QUOTES 4: saat itu,, kita mula terasa yang 'seseorang' itu yang dulunya rajin mesej,, call malam-malam,, dengar segala masalah . . senang cita rapat sangat . . akhirnya,, hilang sedikit demi sedikit . . dan membuatkan kita ternanti-nanti mesej,, call,, dan sebagainya dari dia . . 


QUOTES 5: sehinggalah,, kita macam tak faham apa yang sebenarnya belaku antara kita dan 'seseorang itu' . . 


QUOTES 6: hanya satu sahaja di dalam minda kita pada waktu itu . . kita hanya rela mengucapkan selamat tinggal dari terus tersiksa menjadi boneka mainan,, aku tahu,, bukan mudah untuk merelakan seseorang itu pergi . . tapi,, dari terus tersiksa . . bagi aku itu lah jalan terbaik . . 


QUOTES 7: just think that,, jodoh pertemuan semuanya di tangan ALLAH . . . relakan pemergiannya . .

STOP DOING THAT SILLY THINGS!

QUOTES 8: jangan contac dia buat sementara waktu . . cuba . . cuba . . dan cuba untuk tidak menghubungi dia buat sementara waktu . . supaya kita dapat sembuhkan luka di dalam hati kita . . sedangkan luka orang accident pun kena tunggu curtain masa untuk sembuh . . inikan pula luka didalam kati kita . . : p


QUOTES 9: kuatkan hati,, sibuk kan diri,, banyak-banyak dekatkan diri pada ALLAH . . insyaallah,, hidup kita pasti akan ceria . .











then,,
start to make an 'azam' that 
i wanna be like this . . 
until end of my life . . 






thankz to the sweet quotes . . to find more,, please click here 'best quotes'
thankz sudi baca dan doakan aku . .
 heart,
 

suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background