Monday, January 23, 2012

speechless !!

salam.. baru2 ini aku ditimpa ujian dari Tuhan yang maha esa . . mata ku kena infaction dan dalam masa yang sama,, aku kena gigit sejenis serangga bernama CALI!! pernah dengar?? alhamdulillah,, kini,, muka ku bertambah ok . . dan,, aku sungguh terharu dengan kawan2 aku . . mereka mengambil tahu perihal ku x kira la kami ini rapat atau pun tidak . .  sebagai tanda penghargaan,, aku akan tunjukan semua comment2 mereka . . truly guys.. i'm so appreciated it :') *sobsobsob T.T sebak yawww*











































yang hantar kat wall pun ada . . 












ok . . ini bikin cuak dayah!!


kat twitter pon ada jugak kawan2 yang tanya . . bukan itu aja.. siap sarankan aku untuk pakai produk2 yang boleh comelkan balik muka ak ni . . :)






and tak kurang jugak yang hantar private msj, chat, and ada yang call . . 
thnkz a lot guyzzzz . . 
korang sungguh amazing!! 
yes . . . 
A M A Z I N G ! ! ! ! ! 

owh . . before terlupa,, terima kasih tak terhingga kepada mama and ayah . . sepanjang fatin x sihat . . mama ngn ayah jaga fatin elok-elok . . mama sanggup kemaskan barang-barang fatin balik dari kampus . . sebab . . dengan alasan . . xnak fatin sakit lagi . . and mama tau fatin alah dengan habuk . . and mama and ayah x jemu-jemu belek muka fatin TIAP HARI . . untuk tengok . . . luka kat muka fatin da bertambah baik ke belum . .  TERIMA KASIH ALLAH,, KURNIAKAN AKU IBU BAPA YANG PENYAYANG MACAM NI . . :) #heart!!

thankz sudi baca dan doakan aku . .
 heart,
 
suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background