Monday, December 12, 2011

love


on 11.12.2011
genap 22 tahun perkahwinan mama dan ayah aku!!
happy anniversary mama,, happy anniversary ayah!!

my wish :
terima kasih kerana menjadi ayah dan ibu yang terBAIK kepada kami semua
terima kasih kerana memahami hati hati dan kerenah kami semua
terima kasih kerana memberikan pendidikan yang secukupnya kepada kami semua
terima kasih atas kasih sayang yang telah mama dan ayah berikan kepada kami semua

hope :
that i can find someone like u ayah . . yang akan membimbing fatin dan keluarga fatin kelak
that i can find someone like u ayah . . yang tak malu menunjukan kasih sayang ayah pada mama depan kami adik beradik..
that i can find someone like u ayah . . yang baik budi pekerti dengan semua orang

that i can be like u mama . . yang sabar sangat dengan perangai kami semua (termasuk ayah) yang memang kuat sakat mama
that i can be like u mama . . yang serba serbi boleh . . menjahit . . memasak . . mengemas rumah
that i can be like u mama . . yang boley manage the whole family properly

i love both of u so much!!

"alhamdulillah,, walaupun aku ada kekurangan didalam mencari pasangan hidup,, tetapi,, ALLAH kurniakan aku sebuah keluarga yang sangat-sangat harmoni . . dan saling sayang menyayangi antara satu sama lain . . tq ALLAH . . "


thankz sudi baca dan doakan aku . .
heart,
 
suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background