Thursday, November 24, 2011

hai entah la.. :(

kini aku rasa ak da makin tidak kenal engkau..
engkau berperangai makin pelik..
engkau makin menjauh..
engkau makin hilang..

engkau suka mengelak..
kenapa??
kenapa???
kenapa????

jika betul engkau tidak suka akan persahabatan kita..
tolong,,,
tolong katakan nya pada aku..
aku ingin dengar sendiri dari mulut engkau..

tolong bgtahu aku dalan keadaan kau sudah bersedia..
bukan masih cover2 nak jaga hati ak..
tolong..
ak merayu pada engkau ..

ak mengaku..
sukar untuk ak lupakan engkau..
tiap apa yang ak buat,, ak tentu akan teringat kau..
ak x tahu kenapa..

kenangan kau dan aku sungguh kuat..
ya ALLAH ,, 
sungguh berat cabaran dan dugaan yang kau lemparkan pada aku..
aku da berusaha ya ALLAH untuk jaga persahabatan kami..

kenapa,, 
kenapa,,, 
kenapa,,,, 
ini lah balasan yang aku terima??

ak rindukan kau..
rindukan suara kau.. 
rindukan tawa riang engkau..
rindukan semua tentang engkau..
kau la yang palingpalingpaling rapat dengan ak..
tapi kenapa kini kau buat ak macam ini!!!! :(

apa salah ak pada kau?? 
tolong la jelaskan kat ak..
da selalu da ak tanya engkau..
tapi,, kau selalu deny..

kalo betul xde pape,,
kenapa hal ini berlaku??

maap,,
ak terpaksa cakap ini..
"KAU DA BERJAYA BUAT AKU BENCI DENGAN ENGKAU."
kalau itu a motifnye,, yesss,, kali ini kau berjaya!!

dalam kata aku sayang dan rindu kau ..
tapi ak da benci kau!
ak kesal ada special bestfwen macam engkau..
special bestfwen yang ak rasa boley teman ak sepanjang hayat..
yang boley dengar dan beri nasihat.. bimbing ak .. 
tapi ak tau,, ak da silap..



suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background