Sunday, November 27, 2011

again..

salam ..
tidur aku semalam tak tenang . . ade gangguan !! bukan maksud aku 'gangguan' yang tue . . ini yang lain . . aku mimpikan die . . hmmmm . . lagi . . . dan lagi . . . aku kadang-kadang da penat da asik nak pikirkan hal die dan that gurlz . . aku tahu . . aku tiada apa-apa hak pun untuk tentukan hal die . .


yeah . . mimpi semalam menSEMAKKAN pikiran aku sekarang . . jujur aku katakan . . aku masih pikirkan die . . aku tahu . . tiada profit pon aku untuk pikirkan die . . kenapa la aku harus pikirkan die sedangkan aku da cukup terasa hati dengan msj last die through my phone . .

mimpi bermula . .

aku jnji nak berjumpa dengan dia di IKEA . . saja . . aku nak jalan-jalan sambil cari barang disitu . . aku sudah lama tidak tanyakan hal peribadi die . . dengan dada berdebar-debar aku tanyakan "awak dengan SALMIAH macam mana?? korang couple ke ape??" *dalam hati aku tau . . aku x patut tanyakan soalan yang terlalu private begitu pada dia . . *

dengan tenang ,, die mengatakan die tetap kawan macam dulu dengan SALMIAH . . aku bagaikan tidak percaya dan masih mengharapkan ada jawapan yang jujur keluar dari mulut die . . " tolong jujur dengan saya walaupun jawapan yang bakal terima itu bakal menyakitkan hati saya,, saya tidak kesah . . janji saya dapat jawapannye . . "

die mengangkat muka dan merenung mata aku . . akhirnya,, die tarik nafas dalam-dalam dan menghembuskannya . . sambil menundukan muka,, die memulakan perbicaraan . .

" pertama kalinya,, saya ingin mintak maaf banyak-banyak kepada awak . . kerana dengan jawapan yang bakal awak dengar ini akan buatkan awak terguris hati . . jujur saya katakan . . saya sudah mula menyayangi die . . saya sayangkan die lebih dari seorang rakan . . jika ditakdirkan TUHAN,, die menerima saya . . saya ingin jalinkan hubungan lebih serious dengan die . . "

tanpa aku sedari,, air mata ku mula menitik satu persatu . . aku tidak tahu apa yang aku rasakan sekarang . . bile kata-kata itu keluar dari mulut insan yang kita amat sayang . . aku keliru apa yang aku ingin lakukan ketika itu . .

mungkin ini la pengakhiran 'sayang' aku pada die . . sukar untuk aku pujuk hatinya jika ianya sudah dimiliki oleh orang lain . . aku rasa,, pada ketika itu . . aku harus pergi . . . . . pergi jauh . . .  dan lebih jauh  . . . . supaya die tidak nampak air mata aku . . tidak nampak kesedihan hati aku . .

then,, bila aku bangun dari tidur tadi,, baru aku sedar yang aku sedang bermimpi . . aku mimpikan die entah ke berapa kalinya . . mimpi ini membuatkan aku terfikir-fikir . . . kalaula betul benda ini berlaku . . . .

APA YANG AKAN TERJADI DENGAN AKUUUUUU???!!!!

YA ALLAH,, KUATKAN LA HATIKU YA ALLAH! :'( 








suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background