Wednesday, October 5, 2011

dear classmate #1

haloo semua,, selamat siang,, :)

setelah sekian lama baru aku dapat update blog aku ni . . terus terang aku cakap aku memang kering idea . . *cam kemarau lak an* but anyway,, update blog kali ini atas permintaan khas pembaca setia blog aku . . yang rajin membahan memuji aku dalam kelas terutamanya dalam kelas IT! :)

aku mulakan dengan ketua kelas aku . . c abe gedang kaca mata . . berasal dari melaka . . ohhh myyyyy kenapa die asl dari kampung aku!! *haruuu biruuu tol* haha :p . . hari tu ,, aku ambil wallet die dengan tidak sengaja . . dan ternampak pictureee ini


waaahhh abg gedang,, kelass kau nyahh . . comel aweq kau.. :) nah mak bagi 3 <3 <3 <3 kat kau . . bukan satu tau nyah,, tapi TIGAAAAA!! 

haha . . wokkkeyyy,, nak describe bnyak2 sal die aku TAK rajin . . kalau mau kenal lebih lanjut tentang abg gedang kaca mata klik sini ok . .

opss! b4 that,, aku ada sesuatu untuk tatapan umum . .


abg gedang kaca mata bermuka suci dan baik . . 



lagiii . . 
muka abg gedang kaca mata . . sila klik pada gambar untuk tumbesaran menyeluruh okey . . 

itu saja tentang abg gedang kaca 
eh . . 

tapi,,

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
ini adalah gambar abg gedang kaca mata bersama keluarganya . . alhamdulillah sudah menjadi bapa kepada 3 orang anak . . :) 
(gambar hiasan)

okey next!!!

ini pun sama,, die mengOFFER diri untuk aku 'sumbatkan' dalam blog aku ini . . perkara yang sama dengan abang gedang,, aku meminjam mengambil wallet c abg gelabah poyo kaca mata ini dan perkara yang sama juga aku jumpa . . iaitu gambar aweqqqq!!

eh kejap,, aku macam kenal aweq kau ja . . :p hahaaha . .
*JGN MARA MUN . . muaccchhh!!*

terima la kasih yea abg gelabah poyo kaca mata sebab buatkan aku kena rotate gambar kau . . pssssttt: nampak x gambar aweq abg gelabah poyo kaca mata?? kalau sapa x nampak alamatnya x lame la tu . . *just kidding*

berminat dengan abg gelabah poyo kaca mata . . . sila klik sini pulak ya . . . tapi make sure ,, hanya untuk berkenalan je . . bukan untuk mengatal . . kerana . . abg gedang kaca mata dan abg gelabah poyo kaca mata SANGAT SETIA WA CAKAP SAMA LU!! hahaha

yeah,, tatapan umum lagi . . .


taraaa!! c abg gelabah poyo kaca mata dengan gayanya yang tersendiri di atas motor kacak! :)
macam biasa,, sila klik pada gambar untuk tumbesaran menyeliruh . . 


wookeyy,, that all for today,, :) jika ado classmate yang mau lagi di sumbatkan didalam ini,, sile-sile la bagi tau woookkkeeey.. :) kalo free aku buat!! and,, segala ayat diatas hanyalah bertujuan untuk gurauan,, jika terasa hati,, maafin gueee okeey . . sbb gue cucu org melaka,, kadang 2 bahasa gue terPEDAS sikit,, maklumla,, dulu arwah nenek selalu masakkan asam pedas . .  :p tata!


kebetulan : SI KACA MATA!

nama mukabuku
abg gedang kaca mata = Ezee Auzan Zulkifli 
abg gelabah poyo kaca mata = Nik Hambali



suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background