Thursday, September 22, 2011

L P P !

salam semua . . . :)

u'ollzz sure agak pelik kan kenapa tajuk entry kali ini L P P kan . . .
actually . .
L P P is stand for

L = letih
P = penat
P = pening

seriousss . . aku keletihan . . kepenatan dan kepeningan!! lagi wat jiwa ku haru sebab aku dapat lect yang x garang . . but PSYCHO !!

aku macam teringin nak bg tau lect 2 . . .





" owh madam . . madam terlalu psychooo smpai saya rasa takutt,, cuak,, xmau datang kelas madam!! and u know what . . u make me DEPRESSSSS!!! :( "


arghhh!!!

ade ke patot die kate . . aku ni INVISIBLE dalam kelas tadi!! :( very saddd :(












i don't wanna be like dis la madam!! 


invisible guyyy!!!


suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background