Thursday, September 8, 2011

indah

salam semua . .!! maaf lame x update blog . . sbb x tau ape nak d updatekan . .

ok,, kali ini aku ingin kongsikan ape yang aku buat dengan sisa2 cuti aku,, aku abiskan dengan luangkan masa dengan semua kawan2 SAMTKKB (SEKOLAH AGAMA MENENGAH TINGGI KUALA KUBU BAHARU)

ok,, bermula dengan berbuka puasa di rumah aku . . even x berapa ramai yang datang . . tapi alhamdulillah,, saat e2,, bermula lah kisah aku aktif dengan ron91 balik . . walaupon aku mulanya rasa agak janggal dan kekok dan segan,, tapi . . tah ,, wat derkkkk je la kot . .





 and ade surprise for me tyme dorg datang berbuka


owh . . got befday cake maaaaa . . weeheee sogan den dopan dorg ! haaha . . tq mama tq ayah for the surprise tueeee . . 
teanjat boboy !!

terima kasih lagi sekali kepada yang datang ok.. :)



next,, adalah progrem konvoy raya . . actually,, program ni xdirancang langsung . . bak kate org,, benda yang x di plan ni la yang  menjadi . . so inilah hasilnya . .  4BUAH RUMAH BERSAMA 9 BUAH KERETA!! :)

rumah iznyy . . 
rumah ain nawawi . . 
rumah zabot . . 
rumah humai . .  








then

kami rancang untuk hangout ramai2 ~ !! saje je sebenarnya . . sebab memandangkan semua da nak balik ke kampus masing2 . . so,, after dis belom tentu lagi akan berjumpa kan . .

bak kata miasara nasuha : "kalau ada jodoh kita jumpa lagi . . "





kami tengok wayang cerita hantu bonceng . . *owh zizan,, sile la terharu kami tengok hantu bonceng ramai2 ni!!! * haha . .  and after that kami main bowling . . and ofcozzzzzz AKU LAH JUARA LONGKANG BOWLING! haha . . pffftttt . . .

and dikesempatan ini,,

aku nak cakap tq sgt2 mama and ayah coz bagi fatin kuar selama seminggu ni BERKALI2! haha.. *bukan senang k benda ni nak berlaku~ * haha . . and thnkz coz rajin layan kerenah fatin and kawan2 fatin tyme dorg datang umah . . tq !! love both of u damn muchhh laaa~

c... mama and ayah happy je ngn kauorang semuaaa!!! 
lastly . . 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


yeah!! ini adalah muka2 si GILA cameraaaaaa~~  love yu all damn much laaaaa

suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background