Saturday, August 13, 2011

present in advance

salam semua!!

semalam merupakan iftar bagi skola aku . . iftar tahun lepas aku tak dapat join . . sebab aku ada di perak tyme 2 . . tapi alhamdulillah,, iftar kali ini dapat jugak aku join . . and dapat jugak jump kawan2 rapat aku tyme kat alamin dulu . . sara, yusra, ira and nabila . . seday sebab nana xde . . :( x complete mmber aku . .

tapi . . aku terharu sebab FAHIMA * my fwen since zaman hingusan lagi . . zaman tertukar2 beg ngn die . . zaman main in-out-side by side . . berkurun la zaman dengan fahima ni . . * memang kalau tiap kali ada prog die tak jemu2 untuk ajak aku join . . even aku banyak kali cakap aku segan . . die sure akan ajak jugak . . thnkz fyma!!

before balik semalam,, fyma sempat bagi HADIAH ini kat aku!! waaa . . seronok ok!! lama gila tak dapat hadiah x sabar nak bukak!! hadiah ni berattttttt . . tapi die amanahkan aku untuk bukak on my birthday . .

baik boss kecik . . aku akan bukak on that day ok . . :)

TERIMA KASIH again nurul fahima abdul latif sebab awokkk baik ngn kitee!! much love . .

kau x nampak muke teruja aku ke fyma?? haha

abaikan muke pucat plus mate panda!! haaha.. ni tande2 orang pose tak tinggal ni.. err?? haha

p/s : kawan akan datang dan pergi ,, saat indah manis bersama kawan2 kite kena hargai betul2 . . sebab once dia da berpaling daripada kite ,, saat 2 la baru kita terasa sangat2 memerlukan dia . . dan bukan senang untuk ajak die damping dengan kita lagi . . 




suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background