Wednesday, July 20, 2011

this is so sweet :)

memalam macam ni,, bile terase x le nak lelap.. b/w la jawapnya.. :) tadi singgah di blog dia ni.. then belek2 blog die terjump vid ni.. sweet ok.. saya bukan la peminat tomok.. but tau la perkembangan die dari zaman newboys die dulu sampai la sekarang.. ni semua gara2. nana comel.. saya da terminat lagu2 cam ni.. haha..

cube tengok vid ni.. even bile tengok betul2 terasa ayu.. isteri tomok macam x berape reti nak act.. *cewahh gaye seorang director berkata2*.. tapi.. both of them nampak sweet gile,, dan akan menyebabkan bile orang yang xde pasangan tengok vid ni akan berkata..

~~*// " arghhhh!! bile kah aku akan dapat somone yang sweet gile macam tomok.." \\*~~

*ok tau ayat 2 agak mengelikan.. haha* 

tapi betulkan saya kata.. tomok sweet.. huhu..

paling best . . .

saya suka ayat tomok yang ni..

"wanita dijadikan atas nama cinta,,
kalau kita cari,, pasti jumpa,,
tapi jumpa yang macam mana??
kita yang buat pilihan.."

dan

"penantian ini pasti akan membuahkan hasil,,
cinta tidak akan datang kalau tidak dicari.."






suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

2 comments:

  1. DEMMIT. JELES HABES. HAHAHA

    ReplyDelete
  2. @anak encik morad
    jangan nak jeles sangat ok!!! encik 'kerengga' kan ada.. haha

    ReplyDelete

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background