Friday, July 8, 2011

seday

al kisah bebunyi... :(
(kisah ini betul2 berlaku kepada rakan saya)

die ad kenal rapat sangat dengan 1 guy tyme skola dl.. guy ni bukan baye die.. then 1 day,, disebabkan die terlalu kenal dan rapat degan senior 2 dorg couple.. tapi disebabkan masing2 da blaja tempat lain.. masing2 ada hidup sendiri,, masing2 tau keadaan masing2.. dorang berpisah..

tapi,, that guy terlalu sayangkan kawan saya ni and selalu keep in touch even dorang da xde pape.. at last,, this girl rase rimas.. then amik keputusan untuk jauhkan diri.. tukar no phne.. semua la.. till that guy cannot find her anymore..

saya kenal ngn senior ni sebab kami pernah balik same tyme kat perak dl.. that guy tolong hantarkan saya and my fwen balik ke kl.. even x rapat.. but i know him..

then tadi.. saya ngn kawan saya chating on fb.. tibe2.. she ask me.. fara ko kenal ****** kan.. engat die lagi kan.. saya jadi pelik bile die tanye macam 2 sbb.. die mmg x suke bile cerita pasal this guy.. malah,, die mara kalo kami usik2 die tentang mamat 2..

then,, she told me yang,, that guy da pun meninggal dunia.. :( !! serious!! saya terkejut gila.. u oll'z bayangkan la.. kite da lame x cntc someone.. tibe2.. kite dapat berita die da xde.. itu pun selepas sebulan arwah xde baru kawan saya ni tau.. seday kan.. even kawan saya cool je tyme bagi tau saya,, but,, saya tau.. disebalik chatting 2.. die sedih..

and saya pon bersedih... sebab.. bukan xde kawan2 saya yang saya x cntc.. *bukan x nak cntc,, tapi rase denagn cara ni buatkan kami x sakit hati..:( * tapi tah la.. :(

so,, pada yang tengah berkawan,, ofcoz sume orang tengah berkawan kan.. so,, jangan la lost contc ngn kawan2 anda.. mane tau.. anda cntc hari ni,, esok die da xde ke ap ke kan.. kite x tau.. :( wallahu'lam..


gambar hiasan.. ALFATIHAH untuk arwah.. :(

suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

2 comments:

  1. assalamualaikum tuan umah... saya singgah dari blog pinky momma , drop sini nak joen the club .. (dah joen pun hehe...)jom berkenalan yuk!

    ReplyDelete

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background