Friday, July 1, 2011

saya bukan dilahirkan untuk DOT DOT DOT

entry lepas geram..

saya bukan dilahirkan untuk DOT DOT DOT
 jadi kuli orang..
sbb: saya benci tengok boss arah pekerja macam HAMBA ABDIE

saya bukan dilahirkan untuk DOT DOT DOT
 jadi boneka org lain
sbb: saya benci orang sakitkan hati saya..

saya bukan dilahirkan untuk DOT DOT DOT
 tengok perubahan orang lain
sbb: saya benci orang berubah

saya bukan dilahirkan untuk DOT DOT DOT
jadi pemarah
sbb: saya xnak org benci saya

saya bukan dilahirkan untuk DOT DOT DOT
jadi pendendam
sbb: t saya berdosa

saya bukan dilahirkan untuk DOT DOT DOT
kuat menanges
sbb: nanti kau gelak kan saya

saya bukan dilahirkan untuk DOT DOT DOT
jadi org bodo depan mate ko
sbb: saya selalu tengok kau bodo2 kan saya

saya bukan dilahirkan untuk DOT DOT DOT
FEDUP dengan org lelaki
sbb: ayah saya seorang lelaki

tetapi
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
saya akan jadi
jahat kalau kau anggap saya kuli

saya akan jadi
 berubah angin kalau kau nak sangat berubah

saya akan jadi
pemarah kalau kau x hargai PERSAHABATAN kita

saya akan jadi
pendendam kalau kau aja saya jadi begitu

saya akan jadi
seday and menanges kalau kau KHIANATI persahabatan kita

saya akan jadi
angin kalau kau bodo2 kan saya

saya akan jadi
FEDUP kalau kau jadikan saya TUNGGUL!!


,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 , 

saya nak jadi budak baik dan senyum cam ni selalu


suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background