Friday, July 15, 2011

peringatan!!! ~~*A.W.A.S*~~

dear reader,,
lame la pulak rasenya x buat entry serious.. :) ok.. kali ni terase geram,, seday,, pilu,, sume ad la.. jangan salah sangke.. bukan sbb gado dengan parents *hoi.. x mungking berlaku* ,, bukan sbb main tarik2 rambut dengan kakak mahupon adik *biase la.. gado anak2 gadis memang begini.. berbeza kalo anak teruna gado.. :p*,, dan bukan juga bergado dengan MR boyfee.. *mana mungkin nak bergado.. MR boyfee pon x de..* haha..

tapi,, perasaan geram,, seday,, pilu,, sebab.. ramai yang menyangkakan " sape yang amik ijazah 'terus' bijak pandai "


salah satu contoh



banyak lagi sebenarnya..waa,, macam mane nak betul kan persepsi mereka-mereka ni eh?? ada 2 cam every sem nak tau bape pointer kite... motif?? nak fight ngn dak FT* ke?

ok,, memang saya mengaku yang KEBANYAKAN budak2 FT ni bijak pandai.. dalam kelas pon.. ad saje yang dorg nak debatkan.. smpaikan,, ap yang lect cakap pon.. dorg cube lagi 'cari gali' untuk cari kesahehan tiap word yang kuar dari mulut lect.. *padahal,, lect 2 got 'DR' or 'SR' or  whatever la.. and also die la yang akan mark paper kite*.. x salah untuk cari kepastian dan kesahehan 2.. but.. respect la lect..
~~* // peringatan untuk diri sendiri jugak \\ *~~

but then..
2 be honest.. saye sebagai pelajar FT UiTM in BACHELOR OF QUANTITY SURVEYING (HONS) bile masok FT,, keputusan saya merosot DENGAN TEROK.. dl rslt saya ok.. *tapi turun naik jugak la*.. mungkin bnyak faktor kot kenapa jadi macam ni.. tapi.. alhamdulillah,, saya dikelilingi oley mereka2 yang support! kalo x.. hancus saya..

hanya dapat bebel kat tweet je.. haha

for the guys yang terase untuk amik FT,, saya sarankan amik .. but then,, korang kena survive gile2 untuk maintain kan pointer korang.. jangan jadi cam saye.. awal2 lagi da tergolek..

p/s: bukan sume budak FT bijak pandai dan dekan every sem... (:

FT* = fast track
suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

2 comments:

  1. UiTM Shah Alam? Quantity Survey? Lahhh. Budak satu fakulti! Ahaha :DD

    Student Archi kat sini :D

    ReplyDelete
  2. hye kucing serius!!
    huhu...yup.. same fakulti pulak kite kan

    ReplyDelete

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background