Monday, July 4, 2011

dalam dunia ini bnyak nama sama..

hye all..:)
terutamanya to my dear readers, followers, mr and mrs bloggie and also my sahabat blogger..hye semua!!! hahaa

perasan x ,, dalam dunia ini,, ramai gile name sama.. xksah la name korang semua nama apa sekali pun.. ok.. for example: anis,, nabila,, kamal,, hakim,, ali or abu skali pon ( da memang name komersial... cgu2 kat skola pon suke guna name 2..:).. asal bg contoh je.. ali pergi ke sekolah bersama abu.. lalala.. haha kan~~) perasan x.. ;p

tepi,,
sebenarnye name saya ni agak unik..* cet!! ak sorang je yang terperasan* haha..x la.. bukan yang farah 2.. tapi yang fatinah 2.. saya jarang tengok name orang 'fatinah' biasenya orang akan gunakan 'fatonah' kan?? or,, x pon 'fattin' ha,, *except kalau kawan korang name 2 saya x tahu tau..:)*

then tadi x de keje g la search kat laman fofuler,, MUKA BUKU..



dengan harapan x de la org yang same ngn ak kan..haha.. *xsenonoh nye perangai!!* haha.. tapi tadi.. mak ai,, terkojut den..

ngehngehngeh!! ad gak org same ngn ak.. terbalik pon ad 'fatinah farah' huhu.. :) siap ad 2 yang ad mutual friend ngn saya lagi 2.. haha.. kecilnye dunia..:)

so,, pada yang name jarang org gune,, cube buat cam saye.. jump x name yang same dengan korang.. klo x jump.. mmg grr~~~ x aci gile !!! hahaha.

:)
suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background