Sunday, June 5, 2011

kakanda suhaida sudah berpunya..,, jgn kacau tau!!:)

dear suhaida razali
 salam....hye fwen...saye nak bagi tau sikit ni,, saya da benti keje...saya akan lindu nak gadoh ngn kamu la budak kecik!!! :P....thnkz ari last antar kite ngn k.afiey smpai seberang jalan..even bahaye ko angkot adik ko yang comel 2,, tapi,, thnkz au!!:))

k...stop cite sal amin,, ahahha.. now nak cakap,, baru2 ni.. on 4.6.2011.. akak sedare saye sudah menjadi tunangan orang...haish!!,, lepas sorang,, sorang sedare saye kene amik au,.. abis saye bile lagi?hahahhaha...saye tak kawen kot.. xde ade calon..haha

oryte,, 2 k.eda.. tahniah.... da jadi tunangan orang... hope kelak,, k.eda akan jadi bini orang yang baik pulak ok..:))..sorry au kalo GAMBAR yang kite amik 2 x memuaskan ati k.eda..maklumla...orang bancuh2 semen ni,, mane la reti gulung filem! hahaha..*pakai filem ke camre k.eda 2??* hahaha..

ok.. again,, congrate k.eda!

2 all my follower..x kire la kamu orang silents follower or not,, ni ad sikit potret yang saya ingin kongsikan bersama anda semua!!:))

this is my beloved mother and father:)
cosen2 saya kate,, gambar ni cam tunjukkan mama ngn ayah saya 'beranak kecik' hahaha..happynye kalo dapat adik lagi...~~~angan2 yang x kan dapat ku kecapi~~~!! haha


pink kiri: darah daging saya..:)
merah tengah: sepupu saya:)
u ollz nak tau x,, tume kat keje kan,, ramai yang cakap yang kami b2 KEMBAR..hahaha....kembar ke????*renung2kan da selamat berfikir* haha

saye nak hantaran yang banyak cam ni!!
kepada 'abang calon suami' saya.. tyme kite tunang and kawen nanti,, saya nak hantaran yang banyak.....banyak......banyak..... macam ini tau......*ad ke cik abang 2???* hahaha....jeng~~~~ jeng~~~~ jeng~~~~!!! *benci bile diri ini jadi gedik semacam!!* haha



suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background