Saturday, May 14, 2011

'Segmen : Sayang awak!'


dear fwen...kali ni saya d tag lagi..
kali ni tajuk die agak menarik...about saya sayang awk..mule2 bace tajuk,,saya blur  nak wat pasal ap..
sbb..
biasenye klo bab2 macam ni,, die akan suruh kita tulis tentang kekasih kita..
betul x??
tapi,,
saya mane ad kekasih..
..

tapi..bile da bace sampai habis,,
rupenye tuan engpunya blog ni x kisah pon nak tulis tentang ap..
so,, mari bace saya tulis tentang siapa yang saya sayang!  >,<


,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

ini adalah pilihan saya..
muktamat!!!
papa dan mama saya

adeq beradik saya

 kami gile bersama..



3 individu/benda yang sangat penting bagi korang.
*kekasih saya 
*mama saya, 
*papa saya, 
*siblings saya...

Perkataan/ayat yang sering korang cakap kat orang yang korang sayang.
every night,,saya akan ucapkan 
" gud nite ma, gud nite ayah .. i love u .. selamat malam.."
~padahal gudnite and selamat malam 2 adalah bnd yang sama kan!hahaha~

3 perkara paling teruk korang pernah buat pada orang yang korang sayang.
ap yea??
*lawan cakap dorang KOT ~saya budak baik la~ (",)
*x belaja rajin2 KOT ~saya sebenarnye bukan malas,, cuma 'kurang rajin' sikit je..~ (",)
*x smbut bzday dorang same2 KOT.~saya bukan ap,, bg saya,, bzday 2 adalah 1 bnda yang mmg kita kena smbut ngn org kesayangan kita.. tapi,, saya selalu x berkesempatan nak smbut ngn merekan..x ksh la bzday saya or bzday mereka...~ (",)

Hubungan korang seperti...?
even saya dengan adik beradik saya 'bagaikan anjing dan kucing' asik aje nak bergaduh..huhu..maklumla..ad yang kuat menyakat,, ad yang sensitive...ad yang berebut nak kan satu barang 2..sampaikan mama ngn ayah pon da pening dengan perangai kami..,, tepi hakikatnya kami ni umpama 'air dicincang x kan putus' betul x holaulala???hihi


~tapikan..mama ngn ayah akan sunyi jika kami semua tiada d rumah..so,, kalo kami gadoh2 2 jdi penawar lindu kat kami !!~ ahakz...

Korang sayang dia sebab...
cube holaulala bayangkan jika tanpa mereka,,mana kita sekarang?? adakah kita mmpu untuk idop dalam keadaan selasa macam sekarang??mungkin x kot..dan cube jugak holaulala pikirkan..ad x kawan yang sanggup terima kita macam darah daging mereka?mungkin ad.. tapi,, x semua..sukar sangat nak jump orang yang sanggop terima kita dari awl perkenalan sampai akhir hayat kita..


tapi..
kalo family,, walau sejahat mane pon seseorang anak,, ibu xkan sanggup biakan anak yang dkandungkan selama 9 bulan 10 hari dbiarkan dalam keadaan ssh.. same goes 2 father... die x kan sanggup melihat anak die yang membesar depan mate dalam keadaan yang die rase ssh ati melihat!!mereka tetap akan bg nasihat dan sokongan!!


that why i love my famly more then other people!!


saya tag anda tau!!
misz athiqah
rose comel
azwa

suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

3 comments:

  1. gud gurl! :) betul la tu. tnpa diorang siape la kite. but im not lucky as u're. ;-)

    thnx for joining :)

    ReplyDelete
  2. sama la muka ko dengan akak ko..
    tak nak pun tag aku kan...haha

    weh..nama ko di entry aku..haha

    ReplyDelete

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background