Saturday, May 7, 2011

aishhh,,,mane aci korang ni sume?!

waaa...ad lagi 1 je paper...isnin depan..adoiii ai..law lak uh..saye ni da la mmg jenis yang kurang minat sikit subject yang membace ni..lagi2 law..yang mmg kene tau akta2 semuanye!hadooii..

tapi...untuk xam last paper ni,, saya x study apa2 pon lagi..tertekan ngn bnyak perkara..antaranya...mate ni da cukup sakit tengok org angkut barang masok kete..telinga ni da cukup bingit dengar roda beg berbunyi...waaa..saye pon nak balik jugak..gahahaha...

bukan takat bilik lain da mule kosong..bilik saya pon da kosong..mane x nye,, roomate saye kan budak TOWN PLANNING...dorg paper sikit je..haha..tapi,, dorg sakit ngn dorang punye project la..kan dira, afzan kan..haha..

tgok la ni..dorg suma da kemas barang..:((




aishhh!!xaci...xaci!!!tapi,,,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

saya pon x nak kalah.,,,saya pon da kemas jugak...im ready to run away from uitm..!!ghahahaha...

and last ly...evryone,, meet my new fwen BOBO...son of NORAZLIFA hahaha....bye bobo..jump lagi next sem k kalo kite pnjang umo..:))

selamat bercuti 2 all my fwen...:)

suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background