Saturday, March 5, 2011

sukan sekolah alamin!!!:)

alamin...haish..sy dibesarkan disini ngan sepenuh didikan dari guru2 die oo..:)..thankz sume cikgu2 yang da didik sy shingga saya berjaya sekarang...

today ad sukan alamin..kami satu famly gerak ke uia gombak hari ini..agak seronok..engatkan smbutan sukan sekolah cam selalu..rupenya....ad sambutan jubli perak...*pelik x...smbutan ap uh??*
mulenye saya pon x tau apekah e2..rupenye..sambutan ke 25 sukan skola..:)...hebatkan alamin..:)

tadi sume budak skola rendah alamin gombak, skola rendah alamik kl, dan skola men alamin gombak berkumpul kat atas padang untuk sambutan e2...macam2 ragam oo..klo dak dkola menengah 2 mmg kite da sedia maklum sume bnde kami wat sendiri..tp yang kecian ni..untuk skola randah..sume bnd cikgu2 yang uruskan..haha...rasenye..tadi.,, cikgu2 yang lebih menyerlah dari budak2 yang lain..:) comel je.

tyme dorang atas padang,, sume kecik2..(i mean yang skola rendah 2 la)...sangat2 la kecik..terase pelik jugak saye..kenape la budak2 ni kecik sgt2 sbb dl saye besa je tyme skola..sara pon cakap macam 2...kenape dorang ni sume kecik2..hahaha..:)

kelaka..

tapi..saat yang paling gembire bile saye jump ngn buzday gurlz..sara sy syg awk sgt2...seronok sgt jump awk..awk makin chantek..ahahaha..bangge tau jadi kawan awk..:)..again yang.."happy bzday!!"hahaha...

then.,, tadi jump nana jugak..die saye rase makin tinggi...tapi..makin kurus..x paham saye kenape die makin kurus..adoi..nana.awk amik la sikit lemak kite ni..haha...kite pon nak kurus gak cam awk.

lagi2...tadi saye jump biey jugak..wei..minah ni serious x berubah,...sama sahaja!!!suke je tengok die..masih blurrrrr~~~ cam dl..haha...biey kelaka..die risau gile sal baju die..haha..die x tau nak pakai bj ape..die g korek2 baju dalam k****..hahaha..last2 jump gak..kelaka la awk ni..and...kali ni..2 org tego die pakai bj wafdul amin!hahaha..cian die!!!die jadi malu!hahahahahhaahape la awk ni..

cikgu2 skola rendah pon sume masih engat saya lagi!!saye happy!!hahaaha...cg hafizah,, cikgu murtasa la..sume engat saye..haha..yang kelaka tadi..saya kacau ustaz razaini..saye tanya sape name saya..die selalu comfuse antra saya ngn kakak..tp..tadi..die sebut tepat kot nama saya..."farah fatinah ayahnya aznam!!!"...wow!!!i'm impress!!hahaha...rindu pulak zaman2 skola dl..hahaha...

sye jump anak murid saye jugak!hahaha....iffah!!anak ckg saeedah!!:)...iffah panggil saye TEACHER FARA...serious bangge gile tyme 2..tq iffah:)

saya happy dan jugak...saya seday..
neway..apepon yang berlaku hari ni..saya redhoo!!!..sbb saya tau,, die bukan untuk saya...salam..
 =((
suka suki kehidupan aku . . like kalau suka ya . .

No comments:

Post a Comment

mau sembang dengan faratina ??
sembang sini ok . .
syg semua !!

background